kim hyung jun_video


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلام به همگییییییییییییییییییییییییییییی....

من بالاخره اومدم....

البته با دوتا کلیپ...از *hyung jun* واااااااااااااااای هوادارایه هیونگ دومی کلیپ رو نبینن که میمیرننننننننن..مثل من......من پرپر شدم اینجااااااااااااااااااااااااااااااا...

این اولیشه...که با داداشه گلشه..(ایش )....اصلا ازش خوشم نمیاد..به زور نگاش میکنم...

وای هی بچمو ضایع میکنه...

حالا خودتون ببینین...

حجم:3.8مگ

download

و اینم از کلیپ فن کش..(پیف پاف)

خب این کلیپو به هوادارای هیونگ از نوع بیماران قلبی توصیه نمیکنم...

واااااااااااااااااای آخرش من میمیرم ...

دیگه خودتو ببینین ....این بی بیه ها....

حجم :5.23

download

خانمهاااااااااااااااااا...

نظر بدییییییییییییییییییین.....

مفید مختصر پرمعنا...

بای بای...



نظرات شما عزیزان:

mehboba
ساعت15:59---2 آبان 1390
واااااااااااااااااااای خداااااااااااااا خیلی قشنگ بود . کاش به توصیه ت که اون بالا نوشتی گوش میدادم . اه الان یه سکته کردم.سارااااااااااانپاسخ:آره..خیلیییییییییییییییییییییییی....آره دیگه..باید ایمنی رو رعایت میکردین... هه هه

mitchie
ساعت15:13---27 مهر 1390
سلام.

اخه دختر نمیگی از این چیزا میزاری تو وب بعضی ها تحمل دیدن ندارن؟؟؟

من مردم اینو دیدمپاسخ:به به سلام علیکم... هه هه نفسه دیگه.... الهی... حتما میذارم گلم... اومدممممممممممممممممممممممممممم


honey
ساعت23:03---15 مهر 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا اي....

چه زيبا !!!!!!!!

مرسي هووييييي.........پاسخ:اهنییییییییییییییییی تو کجایی؟؟؟دلم برات یه ذره شده...دختره دیوونه نمیگی منم اینجا آدمم؟؟؟یه تکی اسی چیزی میدادی خب!!!!!! وای من سفید برفی میخوامممممممممممممممممممممممم.....


nazanin fateme
ساعت0:05---15 مهر 1390
30maaaaaaaaaaaaa! hyungپاسخ:خواهش عزیز دلم... هیونگه دیگه.... حالا بقیه چیزاشو ندیدیییییییییییییییییییییییییی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com